bezpieczna_podróż

Sprawdź nasz sklep online!

Share on facebook
team_5

AUTOR

Patrycja Psuj

Dusza podróżnika, która nie usiedzi. Nie może się zdecydować czy bardziej zależy jej na ratowaniu ludzkiego życia czy psychiki. Kursuje pomiędzy Krakowem, a Warszawą czując, że jej misją jest naprawa świata. Walczy dzielnie, aby misję tę realizować jako product marketing menager, project manager, ratownik medyczny, psycholog, wykładowca akademicki. Frontów wiele, ale i entuzjazmu niemało. Fanka Gwiezdnych Wojen i Star Treka. W wolnych chwilach bloguje.

Bezpieczna Podróż

Już w 2012 roku rozpoczęliśmy działania mające poprawić bezpieczeństwo na kolei i obiektach z nią związanych – to było nie lada wyzwanie! Pierwszym zrealizowanym zadaniem było wyposażenie największych dworców w Polsce w defibrylatory AED, czego dokonaliśmy w ekspresowym tempie (i jak się okazuje nie były to działania bezsensowne – nasze defibrylatory już kilkanaście razy uratowały życie!).

Pociąg do AED

Następnie podjęliśmy wysiłki, aby defibrylatory pojawiły się w pociągach – zarówno podmiejskich, jak i dalekobieżnych. Uzbrajając pociągi wyznaczyliśmy nowe trendy w zakresie bezpieczeństwa podróżnych. Koleje Wielkopolskie jako pierwszy regionalny przewoźnik w Europie wyposażył wszystkie swoje pociągi w defibrylatory AED dostępne w przestrzeni pasażerskiej, zaraz za nimi podążyli kolejni przewoźnicy: PKP Intercity, Koleje Województwa Pomorskiego, Koleje Dolnośląskie, Koleje Małopolskie, Koleje Śląskie, PolRegio. Defibrylatory dostarczamy także do nowo powstających pociągów Kolei Mazowieckich (największy przetarg na rynku kolejowym w Polsce!) Obecnie współpracujemy także ze wszystkimi producentami taboru kolejowego w Polsce: Stadlerem, Newagiem oraz Pesą.

Odwiedź nasz sklep AEDMAX24.PL

Bezpieczna podróż dla każdego pasażera

Aby móc rozszerzać sieć defibrylatorów AED i zwiększać bezpieczeństwo podróżnych w naszym kraju stworzyliśmy program Bezpieczna Podróż. Program obejmuje działania zwiększające bezpieczeństwo użytkowników komunikacji lokalnej oraz krajowej poprzez podwyższenie standardu w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Chcemy, aby podróżujący (różnymi) środkami lokomocji niezależnie od pokonywanego dystansu byli bezpieczni. Działania w tym programie zmierzają do zwiększenia dostępności defibrylatorów oraz elementów służących udzielaniu pierwszej pomocy w środkach komunikacji takich jak pociągi dalekobieżne, pociągi regionalne, autobusy dalekobieżne, autobusy miejskie, tramwaje, statki i promy pasażerskie, a także samoloty.

Link do naszego programu “Bezpieczna Podróż”: https://aedmax.pl/bezpieczna-podroz/

Przeczytaj również:

Bezpieczeństwo

Moduł Sport – sprawdzony skład dla miłośników sportu

Na sali, korcie, boisku czy lodowisku, a także w powietrzu np. skacząc ze spadochronem. To właśnie w takich momentach, kiedy jesteśmy aktywni fizycznie może wydarzyć się nagły wypadek. Od skręcenia, nadwyrężenia po złamanie. Jak działać w takich przypadkach? Odpowiedzią jest nasz najnowszy moduł stworzony z myślą o miłośnikach sportu i nie tylko. Oto moduł Sport.

Czytaj więcej »
Pierwsza Pomoc

Oddaj krew i ocal życie Borkosia!

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o oddawaniu krwi. Temat oddawania krwi mieliśmy podjąć już dawno. Jest to kwestia bardzo ważna i zawsze aktualna. Na ten moment rozwój medycyny nie pozwala na zastąpienie krwi żadną inną substancją, dlatego krwiodawcy byli, są i będą potrzebni zawsze.

Czytaj więcej »

Podziel się się wiedzą ze znajomymi

Share on facebook

ul. Emaliowa 28E,

02-295 Warszawa

tel.: +48 660 860 112

AEDMAX.PL Sp. z o.o. , ul. Emaliowa 28 E, 02-295 Warszawa, wpisana do KRS pod numerem 0000723876 przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy.

NIP: 5223118942, REGON: 369793658. Wysokość kapitału zakładowego: 5.000 złotych.