aedmax_team_17

AUTOR

Michał Pyka

Jeżeli mielibyśmy opisać Michała za pomocą kilku słów, byłyby to: nieustępliwość, pracowitość i szczerość. Życzliwy i cierpliwy, wysłucha, pomoże i znajdzie nie jedno a kilka rozwiązań. Uwielbia wyzwania i pracę pod presją czasu. Odpowiada za dział badań i rozwoju nowych technologii umożliwiających uratowanie jeszcze większej ilości osób, a że sam na koncie ma kilka uratowanych ludzkich istnień, to właściwy człowiek we właściwym miejscu. Swoje doświadczenie zdobywał jako ratownik medyczny, pielęgniarz, strażak-ratownik wysokościowy. Prywatnie: mąż, właściciel psa ratowniczego, fan skiturów, kitesurfingu i podróży autostopem. Na pytanie, czy poleciałyby w kosmos, odpowie tylko: “kiedy?”

Asystent / Asystentka Zarządu -
dołącz do #teamAEDMAX

Poszukujemy osób pełnych pasji, zaangażowanych i kreatywnych!  W tej pracy ważne są aktywność, odpowiedzialność i pozytywne nastawienie do ludzi.

✓ TO PRACA DLA CIEBIE, JEŚLI:

  • masz doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • cechuje Cię samodzielność i świetna organizacja pracy,
  • sprawnie posługujesz się narzędziami pakietu MS Office (Word, Excel),
  • jesteś elastyczny w działaniu, poszukujesz najlepszych rozwiązań i potrafisz pracować pod presją czasu,
  • bez trudu radzisz sobie z obsługą urządzeń biurowych,
  • nie jest Ci obce przygotowywanie korespondencji,
  • posiadasz czynne prawo jazdy kategorii B,
  • dużym atutem będzie również komunikatywna znajomość języka angielskiego.

✓ TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:

  • wsparciu Zarządu (2 osobowego) w organizacji pracy oraz koordynacji spotkań, 
  • nadzorze nad terminowym przepływem informacji oraz dokumentów firmowych,
  • redagowaniu pism i umów oraz edycji i weryfikacji innej dokumentacji,
  • przygotowywaniu raportów, analiz i prezentacji,
  • współpracy ze wszystkimi działami firmy oraz wsparciu administracji biura.

✓ SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, JEŚLI CENISZ SOBIE:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy partnerskiej (B2B),
  • pracę w wymiarze 8 godzin dziennie, od poniedziałku do piątku,
  • wynagrodzenie adekwatnego do wkładu pracy i doświadczenia oraz premie i nagrody za dodatkowe osiągnięcia,
  • pracę w zgranym i wspierającym się zespole,
  • szkolenia (wewnętrzne i zewnętrzne) podnoszące kompetencje zawodowe,
  • benefity: płatne dni wolne, miejsce parkingowe, ubezpieczenie zdrowotne i spotkania integracyjne.

✓ #DZIAŁAJ Z NAMI

AEDMAX.PL to miejsce dla ludzi MAXymalnie pozytywnych i zaangażowanych – jeżeli czujesz, że to może być także Twoje miejsce, daj nam znać – prześlij CV i parę słów o sobie na adres rekrutacja@aedmax.pl w temacie wpisując “Rekrutacja asystent”.

Nasz proces rekrutacji obejmuje poniższe etapy:

I – wstępna rozmowa z przedstawicielem HR (online)

II – zadania oceniające Twoje kompetencje (online)

III – spotkanie z Prezesami firmy oraz rozmowa z przedstawicielem działu HR (w biurze)

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane aplikacje. 

Ciągle powiększamy nasz MAXymalnie profesjonalny zespół i szukamy do niego najlepszych z najlepszych. Jeśli znasz kogoś, kto chciałby sprawdzić się i pracować jako:

ślij swobodnie informację o naszych rekrutacjach w świat.

UWAGA: Osoby składające aplikacje prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AEDMAX.PL w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko. Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę.”

ul. Emaliowa 28E,

02-295 Warszawa

tel.: +48 660 860 112

AEDMAX.PL Sp. z o.o. , ul. Emaliowa 28 E, 02-295 Warszawa, wpisana do KRS pod numerem 0000723876 przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy.

NIP: 5223118942, REGON: 369793658. Wysokość kapitału zakładowego: 5.000 złotych.



Wypełnij formularz

prześlij CV i napisz parę słów o sobie

#działajznami

Dołącz do programu

Pobierz przykładowy wniosek

Wypełnij dane a otrzymasz dodatkowo poradnik

Dziękujemy za przesłanie aplikacji!