- Michał Pyka
- 18 grudnia, 2020


AUTOR
Michał Pyka
Jeżeli mielibyśmy opisać Michała za pomocą kilku słów, byłyby to: nieustępliwość, pracowitość i szczerość. Życzliwy i cierpliwy, wysłucha, pomoże i znajdzie nie jedno a kilka rozwiązań. Uwielbia wyzwania i pracę pod presją czasu. Odpowiada za dział badań i rozwoju nowych technologii umożliwiających uratowanie jeszcze większej ilości osób, a że sam na koncie ma kilka uratowanych ludzkich istnień, to właściwy człowiek we właściwym miejscu. Swoje doświadczenie zdobywał jako ratownik medyczny, pielęgniarz, strażak-ratownik wysokościowy. Prywatnie: mąż, właściciel psa ratowniczego, fan skiturów, kitesurfingu i podróży autostopem. Na pytanie, czy poleciałyby w kosmos, odpowie tylko: “kiedy?”
Asystent / Asystentka Zarządu -
dołącz do #teamAEDMAX
Poszukujemy osób pełnych pasji, zaangażowanych i kreatywnych! W tej pracy ważne są aktywność, odpowiedzialność i pozytywne nastawienie do ludzi.


✓ TO PRACA DLA CIEBIE, JEŚLI:
- masz doświadczenie na podobnym stanowisku,
- cechuje Cię samodzielność i świetna organizacja pracy,
- sprawnie posługujesz się narzędziami pakietu MS Office (Word, Excel),
- jesteś elastyczny w działaniu, poszukujesz najlepszych rozwiązań i potrafisz pracować pod presją czasu,
- bez trudu radzisz sobie z obsługą urządzeń biurowych,
- nie jest Ci obce przygotowywanie korespondencji,
- posiadasz czynne prawo jazdy kategorii B,
- dużym atutem będzie również komunikatywna znajomość języka angielskiego.
✓ TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
- wsparciu Zarządu (2 osobowego) w organizacji pracy oraz koordynacji spotkań,
- nadzorze nad terminowym przepływem informacji oraz dokumentów firmowych,
- redagowaniu pism i umów oraz edycji i weryfikacji innej dokumentacji,
- przygotowywaniu raportów, analiz i prezentacji,
- współpracy ze wszystkimi działami firmy oraz wsparciu administracji biura.
✓ SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, JEŚLI CENISZ SOBIE:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy partnerskiej (B2B),
- pracę w wymiarze 8 godzin dziennie, od poniedziałku do piątku,
- wynagrodzenie adekwatnego do wkładu pracy i doświadczenia oraz premie i nagrody za dodatkowe osiągnięcia,
- pracę w zgranym i wspierającym się zespole,
- szkolenia (wewnętrzne i zewnętrzne) podnoszące kompetencje zawodowe,
- benefity: płatne dni wolne, miejsce parkingowe, ubezpieczenie zdrowotne i spotkania integracyjne.
✓ #DZIAŁAJ Z NAMI
AEDMAX.PL to miejsce dla ludzi MAXymalnie pozytywnych i zaangażowanych – jeżeli czujesz, że to może być także Twoje miejsce, daj nam znać – prześlij CV i parę słów o sobie na adres rekrutacja@aedmax.pl w temacie wpisując “Rekrutacja asystent”.
Nasz proces rekrutacji obejmuje poniższe etapy:
I – wstępna rozmowa z przedstawicielem HR (online)
II – zadania oceniające Twoje kompetencje (online)
III – spotkanie z Prezesami firmy oraz rozmowa z przedstawicielem działu HR (w biurze)
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane aplikacje.
Ciągle powiększamy nasz MAXymalnie profesjonalny zespół i szukamy do niego najlepszych z najlepszych. Jeśli znasz kogoś, kto chciałby sprawdzić się i pracować jako:
ślij swobodnie informację o naszych rekrutacjach w świat.
UWAGA: Osoby składające aplikacje prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AEDMAX.PL w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko. Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę.”