- Michał Pyka
- 21 grudnia, 2020


AUTOR
Michał Pyka
Jeżeli mielibyśmy opisać Michała za pomocą kilku słów, byłyby to: nieustępliwość, pracowitość i szczerość. Życzliwy i cierpliwy, wysłucha, pomoże i znajdzie nie jedno a kilka rozwiązań. Uwielbia wyzwania i pracę pod presją czasu. Odpowiada za dział badań i rozwoju nowych technologii umożliwiających uratowanie jeszcze większej ilości osób, a że sam na koncie ma kilka uratowanych ludzkich istnień, to właściwy człowiek we właściwym miejscu. Swoje doświadczenie zdobywał jako ratownik medyczny, pielęgniarz, strażak-ratownik wysokościowy. Prywatnie: mąż, właściciel psa ratowniczego, fan skiturów, kitesurfingu i podróży autostopem. Na pytanie, czy poleciałyby w kosmos, odpowie tylko: “kiedy?”
Specjalista d.s. sprzedaży oraz obsługi Klienta
Poszukujemy osób pełnych pasji, zaangażowanych i kreatywnych! W tej pracy ważne są aktywność, odpowiedzialność i pozytywne nastawienie do ludzi.


✓ TO PRACA DLA CIEBIE, JEŚLI:
- potrafisz identyfikować potrzeby Klientów oraz wiesz jak je uświadamiać,
- wiesz jak prowadzić projekty handlowe z Klientami biznesowymi i instytucjonalnymi,
- masz lekkość w komunikacji i dobrą dykcję,
- cechuje Cię samodzielność i świetna organizacja pracy,
- sprawnie posługujesz się narzędziami pakietu MS Office (Word, Excel),
- dużym atutem będzie również znajomość języka angielskiego.
✓ TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
- utrzymywaniu dobrych relacji z obecnymi Klientami,
- profesjonalnej sprzedaży produktów poprzez rozpoznawanie potrzeb Klienta, dopasowanie oferty oraz negocjowanie warunków współpracy,
- realizacji planów sprzedażowych poprzez proaktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
- możliwość rozszerzenia kompetencji o uczestniczenie w projektach związanych z e-Commerce.
✓ SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, JEŻELI:
- szukasz stabilnego zatrudnienia w ramach umowy partnerskiej (B2B),
- lubisz pracę w elastycznych godzinach, w wymiarze 8 godzin dziennie, od poniedziałku do piątku,
- oczekujesz wynagrodzenia adekwatnego do wkładu pracy i doświadczenia oraz premii i nagród za dodatkowe osiągnięcia,
- chcesz dołączyć do fajnego, zgranego i wspierającego się zespołu,
- interesuje Cię realizacja zadań o dużym stopniu samodzielności,
- cenisz sobie szkolenia (wewnętrzne i zewnętrzne) podnoszące kompetencje zawodowe,
- chcesz korzystać z benefitów, takich jak: płatne dni wolne, ubezpieczenie zdrowotne, budżet na szkolenia zewnętrzne, miejsce parkingowe.
✓ #DZIAŁAJ Z NAMI
AEDMAX.PL to miejsce dla ludzi MAXymalnie pozytywnych i zaangażowanych – jeżeli czujesz, że to może być także Twoje miejsce, daj nam znać – prześlij CV i parę słów o sobie na adres rekrutacja@aedmax.pl w temacie wpisując “Rekrutacja sprzedaż”.
Nasz proces rekrutacji obejmuje poniższe etapy:
I – wstępna rozmowa z przedstawicielem HR (online)
II – zadania oceniające Twoje kompetencje (online)
III – spotkanie z Prezesami firmy oraz rozmowa z przedstawicielem działu HR (w biurze)
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane aplikacje.
Ciągle powiększamy nasz MAXymalnie profesjonalny zespół i szukamy do niego najlepszych z najlepszych. Jeśli znasz kogoś, kto chciałby sprawdzić się i pracować jako:
ślij swobodnie informację o naszych rekrutacjach w świat.
UWAGA: Osoby składające aplikacje prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AEDMAX.PL w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko. Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę.”