Bezpieczna Podróż

Już w 2012 roku rozpoczęliśmy działania mające poprawić bezpieczeństwo na kolei i obiektach z nią związanych – to było nie lada wyzwanie! Pierwszym zrealizowanym zadaniem było wyposażenie największych dworców w Polsce w defibrylatory AED, czego dokonaliśmy w ekspresowym tempie (i jak się okazuje nie były to działania bezsensowne – nasze defibrylatory już kilkanaście razy uratowały życie!).

bezpieczna_podróż

Pociąg do AED

Następnie podjęliśmy wysiłki, aby defibrylatory pojawiły się w pociągach – zarówno podmiejskich, jak i dalekobieżnych. Uzbrajając pociągi wyznaczyliśmy nowe trendy w zakresie bezpieczeństwa podróżnych. Koleje Wielkopolskie jako pierwszy regionalny przewoźnik w Europie wyposażył wszystkie swoje pociągi w defibrylatory AED dostępne w przestrzeni pasażerskiej, zaraz za nimi podążyli kolejni przewoźnicy: PKP Intercity, Koleje Województwa Pomorskiego, Koleje Dolnośląskie, Koleje Małopolskie, Koleje Śląskie, PolRegio. Defibrylatory dostarczamy także do nowo powstających pociągów Kolei Mazowieckich (największy przetarg na rynku kolejowym w Polsce!) Obecnie współpracujemy także ze wszystkimi producentami taboru kolejowego w Polsce: Stadlerem, Newagiem oraz Pesą.

Bezpieczna podróż dla każdego pasażera

Aby móc rozszerzać sieć defibrylatorów AED i zwiększać bezpieczeństwo podróżnych w naszym kraju stworzyliśmy program Bezpieczna Podróż. Program obejmuje działania zwiększające bezpieczeństwo użytkowników komunikacji lokalnej oraz krajowej poprzez podwyższenie standardu w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Chcemy, aby podróżujący (różnymi) środkami lokomocji niezależnie od pokonywanego dystansu byli bezpieczni. Działania w tym programie zmierzają do zwiększenia dostępności defibrylatorów oraz elementów służących udzielaniu pierwszej pomocy w środkach komunikacji takich jak pociągi dalekobieżne, pociągi regionalne, autobusy dalekobieżne, autobusy miejskie, tramwaje, statki i promy pasażerskie, a także samoloty.

Link do naszego programu “Bezpieczna Podróż”

Udostępnij wpis:

LinkedIn

Obserwuj nas po więcej

Zobacz jak pokazujemy, że pierwsza pomoc jest prosta!

Na czasie

Polecane wpisy

5 Sposobów Na Sfinansowanie Zakupu AED!

Często otrzymujemy pytania o to, jak sfinansować zakup AED – dlatego przygotowaliśmy dla Was krótki poradnik, w którym znajdziecie 3 skuteczne i sprawdzone sposoby, które

AEDMAX + Gda = <3

Współpracę z Miastem Gdańsk rozpoczęliśmy od zrealizowania projektu prowadzonego wspólnie z Fundacją UPS oraz Fundacją V4Sport, który polegał na dostarczeniu defibrylatorów na gdańskie stadiony sportowe. Początki

Zapisz się na darmowy webinar - rozpocznij działania na rzecz bezpiecznej przyszłości!

Działamy według standardu

Otrzymaj darmową konsultację, aby podnieść poziom bezpieczeństwa w Twojej firmie.

Dostosujemy nasze szkolenia do Twojego środowiska pracy, zapewniając najwyższą jakość edukacji dla Twoich pracowników.
Upewnimy się, że Twoje defibrylatory i sprzęt ratowniczy są gotowe do natychmiastowego użycia w nagłych sytuacjach.
Zapewnimy, że Twoje procedury pierwszej pomocy oraz apteczki są zgodne z najnowszymi wytycznymi, gwarantując pełne przygotowanie na wszelkie ewentualności.

Porozmawiaj z naszymi ekspertami

Szkolenie z AEDMAX.PL. Wypełnij krótki formularz - nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą.

Porozmawiaj z naszymi ekspertami

Wynajem defibrylatora AED. Wypełnij krótki formularz - nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą.

Porozmawiaj z naszymi ekspertami

Rozpocznij działania na rzecz bezpiecznej przyszłości! - napisz do nas